Documentary film depicting the trajectory of musician Hosono Haruomi, whose five-decade career includes key roles in Happy End and Yellow Magic Orchestra. Captures his activities in recent years with Hosono's reflections on his life. The film focuses on his 2018-19 world tour in Taiwan, London, New York and Los Angeles and includes interviews of Hosono discussing his musical roots and the transformations in his activities.