Feature film adaptation of the TV drama based on the same-named manga by Otokuni. The story is set in Enoshima and tells the story of a young salesman's trials and tribulations at work. Directed by Mihara Mitsuhiro, who won best feature at the 8th Shanghai International Film Festival with The Village Album.
Nishio Kazu (Kuroba Mario) is a hard-working employee at Minato Ad Agency who goes by the nicknamed Okazu-kun, which means "Side Dish," and lives with his colleagues in the company's all-male dormitory. Then, Okazu-kun gets assigned a new project to make a local magazine introducing restaurants in Enoshima.