Based on a true story, this human drama depicts the nine-year journey of a husband, who was diagnosed with dementia at the age of 39, and his wife.
Tadano Koichi (Wada Masato), who lives with his wife Mao (Kanjiya Shihori) and their two daughters, is a salesman at a car dealership leading a fulfilling life. One day, he begins to forget the names of his customers and other oddities begin to occur, and eventually Koichi is diagnosed with early-onset Alzheimer's disease. The couple spend their days feeling overwhelmed by anxiety, but after an encounter, they realize that they don't have to give up on life.