The Audience Award winner at the 2018 Kanazawa Film Festival, this drama depicts a young man who is at odds with his work at a senior citizens' home. Directed by Mino Ryuichi and written by his younger brother Mino Kazuhiko, the Mino brothers make their first foray into feature-length films.
Kazuhiko (Handa Shuhei) seizes the opportunity of his mother's illness to quit work and return to his parents' home. He begins working at senior citizens' home, performing his duties despite having doubts about the facility's policies even as he listens to his mother's grumblings at home. Then he meets a rebellious woman, Aiko (Aso Eiko), who begins to have an influence on him.