This feature film sequel to "Strobe Edge" and "Blue Spring Ride" completes the live-action adaptations of Sakisaka Io's same-named girls' comic trilogy. Helmed by romance film maestro Miki Takahiro.
Akari (Hamabe Minami), Rio (Kitamura Takumi), Yuna (Fukumoto Riko) and Kazuomi (Akaso Eiji) are all in their first year at the same high school and live in the same apartment building. Rio can't ask Akari out since their parents' marriage has turned them into brother and sister, and the others have their own secret crushes too. But, one of them makes a declaration of love, which creates a complex tangle of emotions.