Low budget horror-comedy produced, written, and directed by visual creator Matsumoto Daiki who makes his first foray into independent feature film production. It depicts the fate of an idol held captive by a frightening voice trainer.
Kanda Yuka (Tsuda Haruka) is the star of an underground idol group and voice actress who will be making her solo debut. In order to improve her tone-deaf singing that bothers those around her, Yuka participates in the voice training camp held by voice trainer Miho (Kakio Asami). But with each lesson, Miho's freakishness slowly becomes clear.