Two men who were once a couple reunite after eight years in this romance film. It portrays the LGBTQ community's hopes for coexistence, a courtroom drama contesting parental rights, the transformation of the family structure, and the harsh conditions of single mothers. At the helm is Imaizumi Rikiya, who expanded the possibilities of the romance film with Just Only Love.
Shun (Miyazawa Hio) lives alone in the countryside because he is afraid of people finding out he is gay. One day Nagisa (Fujiwara Kisetsu), with whom he broke up back in their university years, shows up with his six-year-old daughter. Nagisa asks Shun to let them stay for a while.