A heartwarming musical born out of workshops by film distribution and production company Gachinko Film. In the director's chair is Koba Akiyoshi who has previously won awards at film festivals in Japan and abroad.
Restaurant manager Numata (Kuroki Masahiro) has a tough time succeeding in anything he does so he hopes to change himself. Soma (Takahashi Atsushi) frets over keeping his band together. These two middle-aged men resolve to take a step toward a new life by contending for a dance contest all the while being watched over by the kind people around them.