Film adaptation of the one-person show "Watashigatari" created and directed by Okada Ogasa in 2007. Okada performs the lead from start to finish. Director Shiode Taishi's debut feature film Death and Tanya was selected for the Japanese Cinema Splash program in the 26th Tokyo International Film Festival and other films include Tokidoki Meguri Everyday.
Yuki (Okada) spends her nights wondering if her life is special. Yuki continues questioning herself throughout the day, but her days become completely warped.