The first starring roles for "Tsurimela," a vocalist band comprised of three actresses with feline-like beauty. The film is a ludicrous youth comedy portraying the reformation of "Tsurimela" after their breakup. Black humor specialist, Shiode Taishi, directs, writes, shoots, and edits this original story.
The three members of "Tsurimela" unexpectedly announce their breakup. Momoko (Akazawa Muck) is having problems with her boyfriend's mother. Ruriko (Okada Agasa) has blundered at her part-time job. Aiko (Kuzuki Akira) is in over her head with debts. In order to triumph over their present circumstances, they attempt to settle the past, but...