All the main members of the cast are stage actors, including the star of the charismatic theatrical company "Kokushoku Kitan Kanaria Ha (Black Tale Canary Group)," Akazawa Mukku. This is a sensual suspense film that has been filmed using the film function of a digital single-lens reflex camera that is designed for taking still photos. Ayako (Akazawa), a housewife who spends her days nursing her father-in-law and taking care of her husband, bumps into her former lover Keisuke (Ueda Koichi), who is now married and has became a cleaner. When Ayako was a junior high school student fourteen years ago, she was involved in a forbidden love affair with Keisuke who had been a teacher at the time.