Sequel to the documentary Kampai! For the Love of Sake! about Japanese sake. Konishi Mirai helms once again and focuses on women in the world of sake, which was once off-limits to females.
Women contribute to all aspects of the Japanese sake industry today. A female chief brewer carries on the century-plus lineage of a Hiroshima brewery, a sake consultant shares the appeal of Japanese sake with the world, and a sake sommelier creates a buzz in the world of sake. Get up close and personal with these three pioneering dynamos.