Using "marriage" as a theme, this romantic ensemble crisscrosses comical human relationships. Imaizumi Rikiya of Sad Tea writes and directs.
Bakery employee Ichii Fumi (Fukagawa Mai) holds a peculiar outlook on marriage: "I doubt anyone would love me forever, and I'm doubtful I can love someone forever." One day, Fumi meets the focus of her very first crush, Yuasa Tamotsu (Yamashita Kenjiro). Over time, the distance between Fumi, who broke up with her boyfriend for being unable to reach a decision about marriage, and Tamotsu, who still pines for the wife he divorced, begins to grow closer.