Set in the most stylish flower shop in town and a ramen shop on the brink of closing down, this ensemble romance film depicts the yet-unripened love of various people. Just Only Love helmer Imaizumi Rikiya directs from his own original screenplay.
Natsume Seiichi (Tanaka Kei), who runs the flower shop "mellow" is unmarried and without a girlfriend. He enjoys his work and lives a tranquil life. He delivers flowers for the Buddhist altar dedicated to the father of Kiho (Okazaki Sae), the young proprietress of the neighborhood ramen shop. Before long Natsume finds himself getting involved in the romantic predicaments of those around him.