Directorial debut from Terakado Jimon, who belongs to the comedy trio Dachou Club and has earned a reputation as the top TV celebrity foodie with experience eating cuisine throughout Japan. Incorporates Terakado's own experiences to show a guy with "food luck" in finding yummy meals.
Yoshito (EXILE NAOTO) was born into a family that ran a popular yakiniku restaurant, and he left to become a freelance writer when the restaurant shut down. One day, he finds out that his long-estranged mother has a terminal illness. Yoshito embarks on a food journey to find the flavors of home.