Watanabe Ryohei of Shady directed and scripted his project that won the Grand Prix in the Tsutaya Creators' Program Films 2016. This suspense film delves into the mind of a woman who commits a heinous crime that horrifies society.
Fukuura Koharu (Tsuchiya Tao) works at a child welfare office and plunges into despair overnight. Then she meets Daigo (Tanaka Kei), a private-practice doctor raising his 8-year-old daughter on his own. She resolves to build a happy household, but things don't go as expected.