Drama based on the true story of test jumpers at the 1998 Nagano Olympics, where Japan's ski jump team won its first-ever Gold Medal. Directed by Iizuka Ken of Step and Rainbow Days.
Nishikata Jinya (Tanaka Kei) was on the national team for the previous Olympics but lost his spot due to injuries. On the day of the competition, blizzard conditions halt the event after the first jump with Japan trailing in 4th place. Resuming the competition depends on the twenty-five test jumpers including Nishikata safely completing the jump.