Yamamoto Masashi, who has helmed Robinson's Garden among other imaginative films, directs this black comedy. It depicts a family rapidly getting caught up in unexpected circumstances all because of one post to social media.
A bankrupt Sasaya family is forced to sell the stately residence they've lived in for many years. The daughter, Akane (Ogawa Miyu), tweets in desperation: "Let's have a party. Anyone is welcome." As a result, a flood of uninvited visitors arrive one after the other. The Sasaya residence gradually turns into a paradise of uninhibited dancing.