Studio Ghibli's first full 3DCG animation adapts the same-named novel by Diana Wynne Jones, known for Howl's Moving Castle. Official selection for the 73rd Cannes International Film Festival and released in North America and beyond.
Ten-year-old Earwig has had a comfortable upbringing in a home for children. One day, she gets adopted by a witch who calls herself Bella Yaga, and Earwig begins working as a helper under the condition that she gets to learn magic.