Coming-of-age film helmed by Matsui Daigo, who has brought teen stories to the big screen since his feature film debut with Afro Tanaka. Original screenplay co-authored with Sato Dai. High schoolers use social media to galvanize recovery efforts in Kumamoto after a natural disaster.
Masao (Kato Seishiro) resides in temporary housing in Kumamoto Prefecture and lazes around without plans for life after high school. But things change after he uploads a handball photo taken right after the natural disaster three years ago.