The past and present of high school friends reunited for the first time in years intersect in this drama. Matsui Daigo, known for Japanese Girls Never Die and #HandballStrive directs from his own original script.
Six classmates who were in the homecoming club in high school including indecisive but kind Yoshio (Narita Ryo) and theatre company director Kinichi (Kora Kengo) reunite at a friend's wedding. After the reception they have three hours to kill before the after-party. Immersed in memories of their school days, they eventually recall the death of a friend on whom they had turned their back.