Seventh Kitashirakawaha project from Kyoto University of the Arts Department of Film Production. This story about the oddball cohabitation of a conman and an elderly woman won the NETPAC Special Mention at the 24th Bucheon International Fantastic Film Festival.
A young guy (Fujiwara Kisetsu) who travels around scamming people shows up in Amakusa, Kumamoto Prefecture to pick up cash from the old woman (Hara Chisako) he has targeted. But she insists that he is her grandson, so he ends up living with her. Gradually he starts to feel strangely comfortable.