Beginning with the video game 'Fate/stay night', the "Fate" series has continued to gain fans. This is the first theatrical animated film of the 'Fate/Grand Order' game's popular Sixth Singularity chapter written by the overall supervisor himself, Nasu Kinoko.
In A.D. 1273 Jerusalem, three forces struggle against one another. Knight-errant Bedivere (voice: Miyano Mamoru) sets out on a final quest with humanity's last Master, Fujimaru Ritsuka (voice: Shimazaki Nobunaga).