This is the movie "All aboard!". In Komatsushima, a port town in Tokushima, Shikoku, Haruka Asakura (played by Yukino Murakami) lives with her effeminate father Goro Asakura (Katsuhiro Shimamoto), her uncle Kentaro Asakura (Jun Suzuki) who is in love with a prostitute, and her cousin Manabu Kurokawa (Soma Fujii) who is an aspiring singer-songwriter. Never a dull moment at the dining table, each have their own problems, yet live happy lives. All of a sudden, a tragedy falls upon Haruka, sending the family into turmoil. "All aboard!" explores diversity and family, starring young and upcoming actors Yukino Murakami and Soma Fujii. Released in 2020, the film is directed by Seiichi Hishikawa.