Road movie that won the Grand Prize at Pia Film Festival Award 2018. Director Kudo Riho was 22 years old when a passage by Terayama Shuji inspired this film about a heroine who lives all out amidst the impending doom of an endless summer.
Ema (Murakami Yukino) suffers from memory loss. One day she gets a drawing of an elephant from Yang (Yoshii Yu), a childhood friend who has gone missing. With the postmark as her only clue, Ema heads on a journey to find Yang with her childhood friend Ban (Kawakami Takuro) and his girlfriend Yuri (Tsuji Nagiko).