Commercial feature debut from Kudo Riho, who won the Pia Film Festival Award's Grand Prize in 2018 with Orphans Blues. Fresh depiction of what happens to the desires of two taciturn young men.
Naoki (Sasaki Shion) works for his father's waste collection company, and Maki (Suwa Shuri) lives with his blind mother-in-law Midori (Fubuki Jun). With tape recorder in hand, they embark on a journey to record the sounds of the world to fulfill Midori's dream of traveling the world.