Just Only Love director Imaizumi Rikiya pulls off the long-awaited adaptation of author Kubo Misumi's 2014 short story. Contemporary family drama about a father and daughter.
Yo (Shida Sara) has done the household chores and helped her father Nao (Iura Arata) ever since her mother left the family when she was little. Nao decides to marry his girlfriend Yoshiko (Kikuchi Akiko), which marks the end of the twosome lifestyle with his daughter. Yo feels anxious about her new life and confides her worries in Riku (Suzuka Oji), who belongs to same high school art club.