A human drama based on the novel of the same title by Ibuki Yuki, directed by Shibayama Kenji of Perfect World fame.
Tachibana Hiroki (Tamayama Tetsuji), was once a famous photographer on a TV program where he traveled to unexplored regions, but then he disappeared from the limelight. Now in his 40s, he makes a comeback and starts a new life in a share house. There, TV man Miyagawa Yoshikazu (Otoo Takuma), beauty salon employee Seto Hiroko (Fukagawa Mai), entertainer Aida Ken (Leader Yasuda), and other failures worry about their future.