Akutagawa Prize-winning author Ogawa Yoko's illicit novel reaches the silver screen with direction by Okuhara Hiroshi, who won awards at Rotterdam and Busan for The Black Square.
Mari (Lucia) works at Hotel Iris in a rundown resort area, and one day she hears the wails of a woman echoing from the upper floors. She observes a distraught woman fleeing a man's profanities and violence. Mari is shocked and yet also strangely fascinated by the behavior of this man who translates Russian literature (Nagase Masatoshi).