Fukuda Momoko of My Father, the Bride and My Name Is Yours directs this live-action film adaptation of the identically titled comic which candidly depicts the true feelings of women living through modern times.
36-year-old bachelorette Mami (Tanaka Minami) achieved success with an essay she wrote 10 years ago. Mami has since lost her way, and hasn't been able to write a hit piece. Meanwhile Yukino (Ichikawa Miwako), who leads an independent life, Ayaka (Tokunaga Eri) who is a housewife, and Miho (Matsumura Sayuri), who makes her livelihood as a "daddy's girl", are each facing various difficulties in their own lives.