Coming-of-age film helmed by cutting-edge Fukuda Momoko, who is also a novelist and directs plays and TV dramas. Mukai Kosuke of Gukoroku: Traces of Sin transforms two stories by the director into a single storyline.
En (Matsumoto Honoka) is a high school girl living in Osaka. She cuts class with Kotoko (Nakata Seina), her boyfriend-hopping childhood buddy, and feels completely lost in life. One day, a father is murdered by a high school kid in their town.