A romantic drama depicting a twisted relationship between a man, his ex-lover and current lover. The film was directed by Jojo Hideo, who received high acclaim for his "Alps Stand Aside" and has a string of upcoming films to direct.
Momo (Matsumoto Honoka), a 24-year-old library employee, has recently been dumped by photographer Kentaro (Watanabe Keisuke). Afterwards, while browsing Kentaro's SNS, she discovers a new girlfriend called Riko (Tamashiro Tina), who is a dancer. Momo confronts Riko and offers to become a "secret accomplice".