Fujiwara Kenichi of the "Iron Girl" series directs this violent noir unfolding with furious action set against the underbelly of society where conflicts, farewells, and wrongdoings repeat endlessly.
The Ryuan family is a yakuza clan with a stranglehold on Yokohama. Internal discord begins to brew when Mori (Matoba Koji) assassinates the head of a rival gang. In the midst of all that, Mori is sought advice by Engetsu (Watanabe Hiroyuki) about taking care of his son, Saiga (Sakakibara Tetsuji), and making a man out of him.