Japan's leading VFX director, Yamazaki Takashi, wrote an original screenplay based on the fairy tale series "Obake Zukan" and made it into an otherworldly fantasy live-action film.
A mysterious ghost appears at children's bedside in the middle of the night and whispers, "Do you want your wish to come true?". Kazuki (Jyo Kairi) and his friends, who have a wish they really want to make come true, are guided by the ghost to search for the "Ghost Puzzle". Together with Ms. Yoko (Aragaki Yui), they go to a second-hand bookstore, run by a mysterious owner (Kamiki Ryunosuke), and get the picture book...