Horror film loaded with graphic violence that pushes the limits in the depiction of gore and bloodshed. Direction and script by Sasaki Katsumi, known for his many splatter horror short films.
Aspiring Youtubers and an actress are forced by their managers to take part in a show where they live in a stigmatized property and can't leave until they capture paranormal activity on video. They find more than a spooky ghost in the notorious apartment where Japan's most appalling dismemberment murder took place.