Yamanishi Tatsuya, the head of theatrical unit "Pink Liberty" who has been gaining recognition as a playwright and theatre director, makes his feature film debut from his own original script resulting in this unusual romance film.
Norio (Maehara Kou) works for a casting company in the suburbs of Tokyo. He leads a peaceful life with his girlfriend of three years, Mari (Nao). On one summer day, Norio returns home to find a young woman (Amano Hana) whom he's never seen before there. This bewilders Norio, but she introduces herself as Mari.