A humanistic drama directed by Sone Takeshi, who was in charge of cinematography on One Cut of the Dead and written by that film's director Ueda Shinichiro.
Steve (Michael Keida), an American film director, is inspired to make a comedy film after seeing a play when he visited the areas affected by the Great East Japan Earthquake. Meanwhile, Reiko (Awich), a Japanese singer who lost her son in the disaster and moved to LA, is plagued with guilt that her son died because of her singing.