A coming-of-age film directed and written by Iizuka Kasho, who made her commercial film debut with The World for the Two of Us, based on her own experiences as a transgender person.
Jungo (Horike Kazuki) is a high school student living with his Filipino mother. He knows nothing about his biological father, and because of this, he is unable to make a decision when his same-sex lover, Yusuke (Shinohara Masafumi), wants to enter into a partnership with him. Then his mother, who wants to remarry, introduces him to her boyfriend, so Jungo decides to search for his father.