Director Naruse Kiyoto, whose attracted attention with Night of the Dead Geisha at the Yubari Fantastic Film Festival, makes his commercial film debut.
Yuta (Abera Hidenobu), a monk with a passion for photography, captures in his viewfinder "that girl" (Ogura Yuna) who passes by his temple each day. One day as he is focused on taking photos, he has a reunion with childhood friend Yuka (Kano Yura). In the brief time they reminisce, she suddenly pressures him for a kiss. Moreover, he witnesses "that girl" meet a guy she got to know through a dating app.