Drama with a perceptive take on the "ailments" that plague young people. Developed and produced by Fujii Michihito, who directed The Last 10 Years and The Journalist.
Shuichi (Kuroba Mario) works as an editor at a publishing company and has abandoned his dream of writing novels. He meets Aizawa (Matsui Rena), his senior in high school, and decides to enter a competition for new writers at the publishing company where she works. Meanwhile, Shuichi lives with Rina (Hoshi Moeka), who catches the eye of TV talent Nishikawa and ends up working at the publishing company with Shuichi.