Third feature film from The Sound of Light and Sanchu Uprising: Voices at Dawn director Yamasaki Junichiro, who makes films while farming in the mountains of Maniwa City, Okayama Prefecture. This ambitious ensemble work was shot on 16mm film and has been invited to numerous international film festivals.
Chang-su (Kang Yoon-Soo) was a promising equestrian in Korea, but debts from the bankruptcy of his father's company result in him working at a quarry in Okayama. Yamabuki (Inori Kirara) is a high school girl living with her policeman father, and she begins participating in silent protests at road intersections.