A romantic comedy directed by Jojo Hideo, the director of On the Edge of Their Seats, adapted from a screenplay by Imaizumi Rikiya. One of the "L/R15" projects in which Jojo and Imaizumi provide scripts for each other and direct the R15+ love stories.
Tada (Seto Koji), the owner of a used bookstore, is surprised when a high school girl, Misaki (Kawai Yumi), asks him to marry her, but he cannot forget his old part-time colleague Ikka (Sato Honami). Meanwhile, Ikka, who is about to get married, finds out that her fiancé Ryosuke (Nakajima Ayumu) is having an affair...