This office drama marks the second film for Takebayashi Ryo, whose feature film debut Bookmark 14 became a long-running hit.
Yoshikawa Akemi (Marui Wan), who has her eye on a job at a big ad agency, is scrambling to prepare a presentation on Monday morning when two colleagues inform her that they've all been repeating the same week. One after another, the team members become convinced that they are trapped in a time loop. The only person who doesn't catch on is their boss (Makita Sports), who holds the key to their escape.