Action comedy in which a troubled middle-aged company employee and a wayward youth deliver a getaway drama driven purely by instinct. Comedian-cum-actor Makita Sports and the young character actor Ikematsu Sosuke form an unusual pair.
Ito (Makita) used to be good looking, but now he's a run-of-the-mill company employee. Koga (Ikematsu) engages in extortion to deal with his feelings of inferiority towards his father. A trifling matter gets them mistaken as kidnappers of a baby, and they find themselves in a pinch, pursued by both the yakuza and the police.