Love story about the touching romance between a high school girl suffering from incurable 'luminescene disease' diseases and her classmate. Reunites director Tsukikawa Sho and actor Kitamura Takumi from LET ME EAT YOUR PANCREAS.
Takuya (Kitamura) meets Mamizu (Nagano Mei), who is hospitalized with an incurable illness. Since Mamizu can't leave the hospital, Takumi fills her bucket list and tells her about his experiences. Gradually he falls for Mamizu, but she is near the end of her life.