Live-action adaptation of Robiko's romance comic, which has also been turned into an anime TV series. A girl who is a coolheaded geek becomes the object of affection for the class troublemaker. Directed by Tsukikawa Sho, who has helmed many teen romances.
High school girl Shizuku (Tsuchiya Tao) wants to become a lawyer and has done nothing but study since she was a little kid. She needs no friends and lives by her own rules. Meanwhile, she sits next to Haru (Suda Masaki), a problem kid feared as a monster. He has been absent from school after getting into a fight, but takes a fancy to Shizuku when she visits his house to deliver a printout from school.