Musically lavish portrayal of the romance between a woman who dies in an accident and her childhood friend who repeatedly goes back in time to save her. Singer-songwriter miwa plays the heroine and wrote the love song at the center of the story. Up-and-coming actor Sakaguchi Kentaro plays her childhood friend.
Aoi (miwa) gets in an accident and finds herself one week in the past when she regains consciousness. Her childhood friend Riku (Sakaguchi) says he went back in time to save her. But, Riku's time traveling involves a big secret.