Drama based on Yanamoto Mitsuharu's comic, which was awarded the Manga Taisho in 2017. A high school girl with overwhelming literary talent shakes up the lives of those around her with her brilliant spontaneity. Directed by Tsukikawa Sho of LET ME EAT YOUR PANCREAS.
The editorial department of the literary magazine Mokuren gets a submission to the New Talent Award that ignores all of the entry requirements. Newbie editor Hanai Fumi (Kitagawa Keiko) happens to lay eyes on the manuscript and is blown away by the quality of the work. She tries to reach the author Akui Hibiki (Hirate Yurina), who turns out to be a 15-year-old girl.