A ensemble comedy from director Nishida Masafumi who has written for the anime series "TIGER & BUNNY" as well as being involved with the film, "OH BROTHER, OH SISTER!". In a palatial residence, the divergent stories of eight idiosyncratic characters unfold.
Once a professional thief, Hajime (Maruyama Ryuhei) now makes an honest living as a welder and lives together with his girlfriend (Takahata Mitsuki). However, Hajime's former burglary partner, (Miyagawa Daisuke), coerces him to break into a certain stately home.