Fuchisawa Yuki, who works as an announcer and narrator, makes her feature film directorial debut with an intense love story for adults. The screenplay is written by Nogi Lily, who also wrote the screenplay for Wish Upon A Star: Grandad Wants to be a Truck Driver and is also a lyricist.
Ami (Kiyose Yuki), who is leading a peaceful married life, meets a painter who is younger than her, Jun (Matsui Kenta), due to an incident at work. Ami casually accepts the job as his painting model, but the two gradually become strongly attracted to each other, and their feelings for each other become uncontrollable.